03
vasario 2021

„Arimex“ investuoja į plėtrą: ambicingus planus įgyvendins pats bendrovės įkūrėjas

2021-uosius metus riešutų ir džiovintų vaisių platintoja „Arimex“ pasitinka ambicingais plėtros planais – per artimiausius dvejus metus į naujus pajėgumus planuojama investuoti 5 mln. Eur. Šiuos pokyčius įgyvendinti imasi pats bendrovės įkūrėjas ir savininkas Arnas Jurskis, nuo šių metų pradžios vėl grįžęs valdyti verslo.
Dvigubins gamybos pajėgumus
Bendrovės pardavimai stabiliai auga jau 11 metų iš eilės – vidutiniškai po 13 proc. kasmet. 2020-uosius bendrovė baigė su 60,6 mln. Eur apyvarta. Bendrovė turi tikslą 2023 m. pasiekti 100 mln. Eur apyvartą.
„Būdamas holdingo vadovu skyriau dėmesio strateginiam planavimui – tai leido aiškiai pamatyti galimybes, kurių bendrovė šiuo metu neišnaudoja. Nuo sausio mėn. atsisveikinome su buvusiu įmonės vadovu ir naujus planus įgyvendinti imuosi drauge su sustiprėjusia komanda, kurią artimiausiu metu papildys didelę patirtį sukaupę verslo operacijų bei pardavimų ir marketingo vadovai. Turime ambicingų planų augti – tikiu, jog pasitelkę reikalingas kompetencijas įgyvendinsime visus numatytus projektus ir vartotojams galėsime pasiūlyti dar geresnės kokybės produkciją", – artimiausius planus pristatė bendrovės vadovas A. Jurskis.
Pasak vadovo, per artimiausius metus „Arimex" planuoja dvigubinti gamybos pajėgumus – pernai bendrovė papildomai įsigijo 3000 kv. m ploto patalpas ir šiandien iš viso valdo 10 000 kv. m sandėliavimo ir gamybinių patalpų. Bendrovė planuoja įsigyti naujas fasavimo ir riešutų apdorojimo įrangas.
Stiprina pozicijas Skandinavijoje
Šiandien 75 proc. savo produkcijos bendrovė eksportuoja į 11 šalių užsienyje, tad ir tolimesnė plėtra numatoma eksporto rinkose, pirmiausia – Skandinavijoje: „Pernai metais pardavimai Skandinavijoje augo 26 proc. ir siekė 31 mln. Eur. – tai pirmas kartas, kai pardavimai Šiaurės šalyse viršijo pardavimus Baltijos regione, o Suomijoje produkcijos pardavėme daugiau nei Lietuvoje. Skandinavijos rinkoje bendradarbiaujame su visais pagrindiniais mažmeninės prekybos tinklais, pagal pardavimus esame didžiausi ir toliau sieksime stiprinti šias pozicijas", – sakė A. Jurskis. Pasak vadovo, kita numatoma bendrovės plėtros kryptis – Vakarų Europa.
Stiprėjanti tendencija – sveiki užkandžiai
2021 m. pozicijas rinkoje „Arimex" sieks išlaikyti vartotojams siūlydama aukščiausios kokybės produktus. Pasak „Arimex" vadovo, jau ne vienerius metus pastebima tendencija, jog populiarėjant sveikai gyvensenai žmonės vis didesnį dėmesį skiria užkandžių sveikumui ir maistingumui – ši tendencija ypač ryški tapo pandemijos iššūkių akivaizdoje.
„Vartotojams kaip niekad susirūpinus savo sveikata, išaugo sveiko ir kokybiško maisto poreikis, todėl visame pasaulyje jaučiama auganti riešutų bei džiovintų vaisių paklausa. Siekdami atliepti vartotojų poreikius, šiais metais džiovintuose vaisiuose visiškai atsisakėme pridėtinio cukraus, toliau sėkmingai vystome ekologiškų produktų liniją, siekiame skatinti draugišką aplinkai vartojimą", – apie tai, kaip bendrovė atliepia kintančius vartotojų poreikius pasakoja A. Jurskis.
Apie „Arimex"
UAB „Arimex" riešutų ir džiovintų vaisių rinkoje veikia nuo 1995 m. Bendrovė šiandien lyderiauja Baltijos ir Šiaurės šalių regione. Šiuo metu „Arimex" dirba 90 darbuotojų. Populiariausi nuosavi prekių ženklai – „Arimex", „The Best of Arimex", „Arimex Organic", „1GO". Bendrovės apyvarta 2020 metais siekė 60,6 mln. Eur.